Severi Saihomaa
Lähiopetus
Karjalainen, A. L. (toim.). (2019). Luovan toiminnan työtavat. Käsikirja sosiaali- ja terveysalalle. PS-kustannus. Diaklessa muut suositeltavat lähteet
Opetusmenetelmät: Lähiopetus, itsenäinen työskentely, tiimitehtävä, reflektiotehtävä, tentti. Lähiopetukseen osallistuminen välttämätöntä.
Opiskelijan osaamisen arvioinnissa käytetään alkuvaiheen arviointikriteereitä. Opintojakson tavoitteet: Opiskelija - tunnistaa luovuutensa ja voimavaransa osana hyvinvointia ja ammatillisuutta - osaa käyttää luovuuttaan ja voimavarojaan sosiaalialan työssä - ymmärtää luovan, taidelähtöisen ja toiminnallisen työskentelyn lähtökohdat ja tavoitteet sosiaalialan työssä - tietää ja osaa soveltaen käyttää luovia, taidelähtöisiä ja toiminnallisia menetelmiä erilaisten asiakkaiden kanssa tehtävässä työssä - osaa tukea ihmisen sosiaalista toimijuutta
Suomi
14.11.2022 - 16.12.2022
01.03.2022 - 18.03.2022
0 - 100
Sosionomitutkinnot
Severi Saihomaa, Jaana Rintala
Opiskelija hakee AHOTia, jos kokee, että hänen osaamisensa vastaa opintojakson tavoitteita. Opiskelijan tulee perustella ja osoittaa osaamisensa AHOT-hakemuksessa.
Osallistuminen opetukseen on välttämätöntä. Ensisijaisesti opiskelijat korvaavat mahdolliset poissaolonsa rinnakkaisryhmän opetukseen osallistumalla. Jos korvaaminen ei ole mahdollista, tekee opiskelija korvaavan tehtävän opettajien ohjeistuksen mukaisesti.
Sosionomi (AMK), Sosionomi (AMK), kirkon varhaiskasvatus, Sosionomi (AMK), diakoniatyö, Sosionomi (AMK), kirkon nuorisotyö
Helsinki
0.00 op
0.00 op
Hyväksytty/Hylätty
Ensisijaisesti osallistuminen seuraavan lukukauden toteutukseen tai toiminnallisen osuuden suunnittelu, toteutus, arviointi ja raportointi reflektointeineen (yksilötehtävänä) ja yksilötentti yleisenä tenttipäivänä
Lukujärjestyksen mukaisesti
1 op = 26,7t