Tarja Tuovinen-Kakko
80% Lähiopetus, 20% Etäopetus
Karjalainen, A. L. (toim.). (2019). Luovan toiminnan työtavat. Käsikirja sosiaali- ja terveysalalle. PS-kustannus. Diaklessa muut suositeltavat lähteet
Opetusmenetelmät: Lähiopetus, itsenäinen työskentely, tiimitehtävä, reflektiotehtävä, tentti
Opiskelijan osaamisen arvioinnissa käytetään alkuvaiheen arviointikriteereitä. Opintojakson tavoitteet: Opiskelija - tunnistaa luovuutensa ja voimavaransa osana hyvinvointia ja ammatillisuutta - osaa käyttää luovuuttaan ja voimavarojaan sosiaalialan työssä - ymmärtää luovan, taidelähtöisen ja toiminnallisen työskentelyn lähtökohdat ja tavoitteet sosiaalialan työssä - tietää ja osaa soveltaen käyttää luovia, taidelähtöisiä ja toiminnallisia menetelmiä erilaisten asiakkaiden kanssa tehtävässä työssä - osaa tukea ihmisen sosiaalista toimijuutta
Suomi
27.02.2023 - 28.04.2023
19.09.2022 - 09.10.2022
0 - 333
Sosionomitutkinnot
Tarja Tuovinen-Kakko, Sirpa Salmela
Opetukseen osallistuminen on välttämätöntä
Sosionomi (AMK), Sosionomi (AMK), diakoniatyö
Oulu
1 op
Hyväksytty/Hylätty
Ensisijaisesti osallistuminen seuraavan lukukauden toteutukseen tai toiminnallisen osuuden suunnittelu, toteutus, arviointi ja raportointi reflektointeineen (yksilötehtävänä) ja yksilötentti yleisenä tenttipäivänä
Kampuskohtaisesti sovittu
Lukujärjestyksen mukaisesti
1 op = 26,7t