Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöisten toimintamallien kehittäminen hyvinvointia edistävissä palveluverkoissaLaajuus (5 op)

Tunnus: PAL0205Y15S

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- Tunnistaa ja ymmärtää tulevaisuuden asiakastarpeita
- Kehittää eri asiakasryhmien palveluita sekä asiakkaiden toimijuuttaan edistäviä toimintamalleja
- Kehittää ja koordinoida erilaisten palveluverkkojen toimintaa
- Moniammatillisen asiakaspalvelun kehittäminen

Sisältö

- Ennakoiva osaaminen asiakaslähtöisenä työskentelynä
- Asiakaslähtöinen palvelusuunnittelu ja ohjaus erityisryhmät huomioiden
- Viranomais-, järjestö-, lähisuhde- ja vapaaehtoisverkostoissa toimiminen ja yhteistyömuotojen kehittäminen
- Kehittämistyön asiantuntijuus monialaisissa sosiaali- ja terveysalan toimintaympäristöissä