Asiakaslähtöisten toimintamallien kehittäminen hyvinvointia edistävissä palveluverkoissaLaajuus (5 op)
Tunnus: PAL0205Y15S
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- Tunnistaa ja ymmärtää tulevaisuuden asiakastarpeita
- Kehittää eri asiakasryhmien palveluita sekä asiakkaiden toimijuuttaan edistäviä toimintamalleja
- Kehittää ja koordinoida erilaisten palveluverkkojen toimintaa
- Moniammatillisen asiakaspalvelun kehittäminen
Sisältö
- Ennakoiva osaaminen asiakaslähtöisenä työskentelynä
- Asiakaslähtöinen palvelusuunnittelu ja ohjaus erityisryhmät huomioiden
- Viranomais-, järjestö-, lähisuhde- ja vapaaehtoisverkostoissa toimiminen ja yhteistyömuotojen kehittäminen
- Kehittämistyön asiantuntijuus monialaisissa sosiaali- ja terveysalan toimintaympäristöissä