NÄYMK19HKI Näyttö johtamisen ja kehittämisen tukena (5op)
Toteutuksen tunnus: NÄY0005Y15S-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 03.09.2018 - 21.09.2018
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2019 - 31.05.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- KOULUTUS
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Sosiaali - ja terveysala, ylempi amk
- Opettajat
- Eija Kattainen
- Marketta Fredriksson
- Arja Suikkala
- Ryhmät
-
Y45terjoY45terjo
- Opintojakso
- NÄY0005Y15S
Toteutukselle NÄYMK19HKI Näyttö johtamisen ja kehittämisen tukena NÄY0005Y15S-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- Kriittisesti hyödyntää tutkimustietoa toiminnan, johtamisen ja kehittämisen tukena
- Hyödyntää JBI-instituutin suosituksia näyttöön perustuvaa toimintakulttuuria luodessaan
- Ymmärtää johtamista ja kehittämistä koskevan tiedon hakemisen prosessin ja kykenee soveltamaan sitä omassa työssään kriittisesti arvioiden ja erilaisia tietokantoja hyödyntäen
- Ymmärtää kokemustiedon merkityksen näyttöön perustuvan johtamisen ja kehittämisen prosessissa
Sisältö
- Näyttöön perustuvat johtaminen ja kehittäminen
- Näyttö päätöksenteon ja palveluiden muotoilun tukena
- Näyttöön perustuvan toiminnan tukeminen työyhteisöissä
- Kokemustiedon hyödyntäminen palveluiden johtamisen ja kehittämisen tukena
Opetusmenetelmät
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- Kriittisesti hyödyntää tutkimustietoa toiminnan, johtamisen ja kehittämisen tukena
- Hyödyntää JBI-instituutin suosituksia näyttöön perustuvaa toimintakulttuuria luodessaan
- Ymmärtää johtamista ja kehittämistä koskevan tiedon hakemisen prosessin ja kykenee soveltamaan sitä omassa työssään kriittisesti arvioiden ja erilaisia tietokantoja hyödyntäen
- Ymmärtää kokemustiedon merkityksen näyttöön perustuvan johtamisen ja kehittämisen prosessissa
- Näyttöön perustuvat johtaminen ja kehittäminen
- Näyttö päätöksenteon ja palveluiden muotoilun tukena
- Näyttöön perustuvan toiminnan tukeminen työyhteisöissä
- Kokemustiedon hyödyntäminen palveluiden johtamisen ja kehittämisen tukena