MOY2VS22HKI Monitoimijaisen yhteistyön johtaminen ja kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: MOY2005Y21S-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.03.2022 - 18.03.2022
Ajoitus
07.09.2022 - 31.10.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Master School
Kampus
Helsinki
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Monialainen ja yhteensovittava johtaminen
Opettaja
- Anne Määttä
- Reija Paananen
- Arja Koski
- Keijo Piirainen
Ryhmät
-
Y51termoY51termo
Tavoitteet
Opiskelija osaa
• osaa analysoida, arvioida kriittisesti ja hyödyntää tutkimukseen perustuvaa tietoa ja menetelmiä monialaisen yhteistyön johtamisessa.
• osaa hyödyntää vaikuttavia työmenetelmiä ja mittareita hallinnolliset toimijarajat ylittävien tavoitteiden saavuttamiseksi ja tiedolla johtamiseksi.
• osaa analysoida ja arvioida monitoimijaisen työn kriittisiä muutostarpeita.
• osaa muotoilla, kehittää ja johtaa yhteistyöverkostoja tuloksellisen toiminnan saavuttamiseksi.
• osaa tukea työhyvinvointia ja johtaa osaamista tavoitteellisesti ja tulevaisuusorientoituneesti
Opetusmenetelmät
Luento
Opetuskeskustelut
Yksilötyöskentely
Ryhmätyöskentely
Työpaja
Aika ja paikka
Opintojakson kesto 7.9.-30.10.2022
Verkkototeutus, jossa on aikaan sidottua opetusta ja ohjausta
Oppimateriaalit
Oppimateriaali ilmoitetaan Diakle-oppimisalustalla
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Työelämäyhteistyö toteutuu oppimistehtävässä
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksossa ei ole tenttejä
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakso on laajuudeltaan 5 op (=134 tuntia)
Sisällön jaksotus
Opintojakso alkaa 7.9. klo 15.00-18.00 Kurssin orientaatio ja työskentelyn käynnistyminen: Tutkimukseen perustuva tieto ja menetelmät johtamisessa hyvinvointitavoitteiden saavuttamiseksi
5.10. klo 15.00-18.00 Monitoimijaisen yhteistyöverkoston johtaminen ja kehittäminen
20.10.klo 15.00-18.00 Työpaja: työhyvinvoinnin ja osaamisen johtaminen
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojakso arvioidaan numeraalisesti 1-5.
Arvioinnin lähtökohtana on, että opiskelijat:
- osallistuvat aikaan sidottuun opetukseen
- suorittavat hyväksytysti oppimistehtävät osioissa 1, 2 ja 3
Tehtävien arviointikriteerit on kirjattu Diakleen kunkin oppimistehtävän yhteyteen.
Arviointiasteikko
0-5