Siirry suoraan sisältöön

MOY2VS22HKI Monitoimijaisen yhteistyön johtaminen ja kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: MOY2005Y21S-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.03.2022 - 18.03.2022

Ajoitus

07.09.2022 - 31.10.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Master School

Kampus

Helsinki

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Monialainen ja yhteensovittava johtaminen

Opettaja

  • Anne Määttä
  • Reija Paananen
  • Arja Koski
  • Keijo Piirainen

Ryhmät

  • Y51termo
    Y51termo

Tavoitteet

Opiskelija osaa
• osaa analysoida, arvioida kriittisesti ja hyödyntää tutkimukseen perustuvaa tietoa ja menetelmiä monialaisen yhteistyön johtamisessa.
• osaa hyödyntää vaikuttavia työmenetelmiä ja mittareita hallinnolliset toimijarajat ylittävien tavoitteiden saavuttamiseksi ja tiedolla johtamiseksi.
• osaa analysoida ja arvioida monitoimijaisen työn kriittisiä muutostarpeita.
• osaa muotoilla, kehittää ja johtaa yhteistyöverkostoja tuloksellisen toiminnan saavuttamiseksi.
• osaa tukea työhyvinvointia ja johtaa osaamista tavoitteellisesti ja tulevaisuusorientoituneesti

Opetusmenetelmät

Luento
Opetuskeskustelut
Yksilötyöskentely
Ryhmätyöskentely
Työpaja

Aika ja paikka

Opintojakson kesto 7.9.-30.10.2022
Verkkototeutus, jossa on aikaan sidottua opetusta ja ohjausta

Oppimateriaalit

Oppimateriaali ilmoitetaan Diakle-oppimisalustalla

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Työelämäyhteistyö toteutuu oppimistehtävässä

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksossa ei ole tenttejä

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakso on laajuudeltaan 5 op (=134 tuntia)

Sisällön jaksotus

Opintojakso alkaa 7.9. klo 15.00-18.00 Kurssin orientaatio ja työskentelyn käynnistyminen: Tutkimukseen perustuva tieto ja menetelmät johtamisessa hyvinvointitavoitteiden saavuttamiseksi
5.10. klo 15.00-18.00 Monitoimijaisen yhteistyöverkoston johtaminen ja kehittäminen
20.10.klo 15.00-18.00 Työpaja: työhyvinvoinnin ja osaamisen johtaminen

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan numeraalisesti 1-5.

Arvioinnin lähtökohtana on, että opiskelijat:
- osallistuvat aikaan sidottuun opetukseen
- suorittavat hyväksytysti oppimistehtävät osioissa 1, 2 ja 3
Tehtävien arviointikriteerit on kirjattu Diakleen kunkin oppimistehtävän yhteyteen.

Arviointiasteikko

0-5