ASP02NS26DIAK Asiakaslähtöinen kehittäminen (5op)
Toteutuksen tunnus: ASP0205A20S-3027
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 07.01.2026 - 01.11.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.08.2026 - 31.12.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Sosiaali- ja kirkonala
- Kampus
- Diakin yhteinen toteutus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 999
- Koulutus
- Sosionomi (AMK)
- Sosionomi (AMK), diakoniatyö
- Sosionomi (AMK), kirkon nuorisotyö
- Sosionomi (AMK), kirkon varhaiskasvatus
- Opettajat
- Mika Alavaikko
- Taina Kilpeläinen
- Mari Nieminen
- Ryhmät
-
DiakDiak yhteinen
-
HKI-K24sosHKI-K24sos
-
HKI-K24sosdHKI-K24sosd
-
HKI-K24sosnHKI-K24sosn
-
HKI-K24sosvHKI-K24sosv
-
OUL-K24sosOUL-K24sos
-
OUL-K24sosdOUL-K24sosd
-
POR-K24sosPOR-K24sos
-
POR-K24sosdPOR-K24sosd
-
HKI-S25sosvakaHKI-S25sosvaka
- Opintojakso
- ASP0205A20S
Toteutukselle ASP02NS26DIAK Asiakaslähtöinen kehittäminen ASP0205A20S-3027 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
Opiskelija
- osaa analysoida kirkon/ sosiaali-/ terveysalan palvelujen tuottamisen malleja ja järjestymistä yhteiskunnassa
- osaa soveltaa kirkon/ sosiaali-/ terveysalan strategioita toimintaympäristön muutoksen analyysissa ja asiakastyön kehittämisessä
- osaa kestävän kehityksen mukaisia työtapoja ja edistää niitä kirkon/ sosiaali-/ terveysalan asiakastyössä
- osaa käyttää erilaisia asiakas- ja kumppanuuslähtöisiä palvelujen sekä työmuotojen ja -käytäntöjen kehittämis- ja innovaatiomenetelmiä
- osaa suunnitella saumattoman palveluketjun yhdistäen asiakkaan sosiaaliturvan ja palvelut asiakaslähtöiseksi ja joustavaksi kokonaisuudeksi
Sisältö
- kansalaisten tasa-arvon ja yhteiskunnallisen oikeudenmukaisuuden ajankohtaisanalyysi
- toimintaympäristön muutosanalyysi
- kestävän kehityksen edistämisen keinot asiakastyössä
- asiakas- ja kumppanuuslähtöiset palvelujen sekä työmuotojen ja -käytäntöjen kehittämis- ja innovaatiomenetelmät
- saumattomien palveluketjujen toimintamallit