Siirry suoraan sisältöön

ASP02NS26DIAK Asiakaslähtöinen kehittäminen (5op)

Toteutuksen tunnus: ASP0205A20S-3027

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
07.01.2026 - 01.11.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.08.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Sosiaali- ja kirkonala
Kampus
Diakin yhteinen toteutus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 999
Koulutus
Sosionomi (AMK)
Sosionomi (AMK), diakoniatyö
Sosionomi (AMK), kirkon nuorisotyö
Sosionomi (AMK), kirkon varhaiskasvatus
Opettajat
Mika Alavaikko
Taina Kilpeläinen
Mari Nieminen
Ryhmät
Diak
Diak yhteinen
HKI-K24sos
HKI-K24sos
HKI-K24sosd
HKI-K24sosd
HKI-K24sosn
HKI-K24sosn
HKI-K24sosv
HKI-K24sosv
OUL-K24sos
OUL-K24sos
OUL-K24sosd
OUL-K24sosd
POR-K24sos
POR-K24sos
POR-K24sosd
POR-K24sosd
HKI-S25sosvaka
HKI-S25sosvaka
Opintojakso
ASP0205A20S

Toteutukselle ASP02NS26DIAK Asiakaslähtöinen kehittäminen ASP0205A20S-3027 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

Opiskelija
- osaa analysoida kirkon/ sosiaali-/ terveysalan palvelujen tuottamisen malleja ja järjestymistä yhteiskunnassa
- osaa soveltaa kirkon/ sosiaali-/ terveysalan strategioita toimintaympäristön muutoksen analyysissa ja asiakastyön kehittämisessä
- osaa kestävän kehityksen mukaisia työtapoja ja edistää niitä kirkon/ sosiaali-/ terveysalan asiakastyössä
- osaa käyttää erilaisia asiakas- ja kumppanuuslähtöisiä palvelujen sekä työmuotojen ja -käytäntöjen kehittämis- ja innovaatiomenetelmiä
- osaa suunnitella saumattoman palveluketjun yhdistäen asiakkaan sosiaaliturvan ja palvelut asiakaslähtöiseksi ja joustavaksi kokonaisuudeksi

Sisältö

- kansalaisten tasa-arvon ja yhteiskunnallisen oikeudenmukaisuuden ajankohtaisanalyysi
- toimintaympäristön muutosanalyysi
- kestävän kehityksen edistämisen keinot asiakastyössä
- asiakas- ja kumppanuuslähtöiset palvelujen sekä työmuotojen ja -käytäntöjen kehittämis- ja innovaatiomenetelmät
- saumattomien palveluketjujen toimintamallit

Siirry alkuun