Siirry suoraan sisältöön

ASP02MS20POR Asiakaslähtöinen kehittäminen (5op)

Toteutuksen tunnus: ASP0205A15S-3024

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.03.2020 - 18.03.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.09.2020 - 16.10.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Kampus
Pori
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 50
Koulutus
Sosionomi (AMK)
Sosionomi (AMK), diakoniatyö
Sosionomi (AMK), kirkon nuorisotyö
Sosionomi (AMK), kirkon varhaiskasvatus
Opettajat
Rauli Vuorela
Hannu Piiroinen
Ryhmät
F44sos
F44sos
F44sosd
F44sosd
Opintojakso
ASP0205A15S

Toteutukselle ASP02MS20POR Asiakaslähtöinen kehittäminen ASP0205A15S-3024 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

Opiskelija
- osaa uudistaa innovoivasti ja kumppanuuslähtöisesti työelämän ajattelu- ja toimintatapoja
- osaa analysoida sosiaalisen tuen, kasvatuksen, hoivan ja huolenpidon palveluiden tuottamisen malleja ja järjestymistä yhteiskunnassa
- osaa soveltaa kirkon-/sosiaali-/terveysalan strategioita asiakastyön kehittämisessä ja toimintaympäristön muutoksen analyysissa
- osaa käyttää erilaisia asiakas- ja kumppanuuslähtöisiä työelämän kehittämismenetelmiä
- osaa suunnitella saumattoman palveluketjun asiakkaan sosiaaliturvan ja palvelut yhdistäväksi asiakaslähtöiseksi ja joustavaksi kokonaisuudeksi

Sisältö

- kansalaisten tasa-arvon ja yhteiskunnallisen oikeudenmukaisuuden ajankohtaisanalyysi
- toimintaympäristön muutosanalyysi
- kumppanuus- ja asiakaslähtöiset työelämän kehittämisen menetelmät
- saumattomien palveluketjujen toimintamallit

Opetusmenetelmät

Opiskelija
- osaa uudistaa innovoivasti ja kumppanuuslähtöisesti työelämän ajattelu- ja toimintatapoja
- osaa analysoida sosiaalisen tuen, kasvatuksen, hoivan ja huolenpidon palveluiden tuottamisen malleja ja järjestymistä yhteiskunnassa
- osaa soveltaa kirkon-/sosiaali-/terveysalan strategioita asiakastyön kehittämisessä ja toimintaympäristön muutoksen analyysissa
- osaa käyttää erilaisia asiakas- ja kumppanuuslähtöisiä työelämän kehittämismenetelmiä
- osaa suunnitella saumattoman palveluketjun asiakkaan sosiaaliturvan ja palvelut yhdistäväksi asiakaslähtöiseksi ja joustavaksi kokonaisuudeksi
Sisältö:
- kansalaisten tasa-arvon ja yhteiskunnallisen oikeudenmukaisuuden ajankohtaisanalyysi
- toimintaympäristön muutosanalyysi
- kumppanuus- ja asiakaslähtöiset työelämän kehittämisen menetelmät
- saumattomien palveluketjujen toimintamallit

Siirry alkuun