ORIMK24HKI-SOSKIR Orientation to higher education studies (2 cr)
Code: ORI0002A20S-3081
General information
Enrollment
11.10.2023 - 29.10.2023
Timing
15.01.2024 - 03.03.2024
Number of ECTS credits allocated
2 op
Virtual portion
1 op
Mode of delivery
50 % Contact teaching, 50 % Distance learning
Campus
Helsinki
Teaching languages
- Finnish
Seats
0 - 333
Degree programmes
- BA of Social Services, Christian Early Childhood Education and Care
- BA of Social Services, Diaconal Work
- BA of Social Services, Christian Youth Work
Teachers
- Mirjami Vara
- Maarit Heusala
Groups
-
HKI-K24sosd
-
HKI-K24sosn
-
HKI-K24sosv
- 15.01.2024 13:15 - 16:00, ORI / Kirjaston verkkoaineistot ja tietokannat, ryhmä A
- 15.01.2024 13:15 - 16:15, ORI / Ohjelmat ja digitaidot, ryhmä B
- 16.01.2024 08:30 - 11:00, ORI / Orientaatio ja luento
- 16.01.2024 14:15 - 16:00, Koulutusohjelmat ja opiskelukäytännöt Diakissa
- 17.01.2024 08:30 - 10:15, ORI / Luento
- 18.01.2024 15:15 - 16:15, Opiskelijahyvinvointi
- 19.01.2024 08:30 - 11:30, ORI / Ohjelmat ja digitaidot, ryhmä A
- 19.01.2024 08:30 - 11:15, ORI / Kirjaston verkkoaineistot ja tietokannat, ryhmä B
- 19.01.2024 14:45 - 16:00, Koulutusohjelmat ja opiskelukäytännöt Diakissa
- 26.01.2024 10:15 - 11:45, ORI / Tekstinkäsittely
- 29.01.2024 09:00 - 10:30, ORI / Tekstinkäsittelykoe verkossa
- 29.01.2024 10:45 - 12:45, Kesäopintoihin ilmoittautuminen ja sujuva opiskelu ja opiskeluarki. Mukana opintososionomiharjoittelija
- 01.02.2024 13:00 - 14:30, Opon vapaaehtoinen ohjas. Teema: Opintojen nopeuttaminen / AHOT ja opintojen HOPSaus
- 07.02.2024 11:45 - 14:00, ORI / Ohjelmat ja digitaidot 2, ryhmä A
- 08.02.2024 12:15 - 14:30, ORI / Ohjelmat ja digitaidot 2, ryhmä B
- 21.02.2024 12:30 - 14:00, ORI / Tekstinkäsittelykoe verkossa (uusintakoe)
- 27.02.2024 14:45 - 16:15, ORI / Luento, B-ryhmä
- 27.02.2024 16:15 - 17:30, ORI / Korkeakoulu-opiskelutaidot (vapaaehtoinen)
- 29.02.2024 10:15 - 11:45, ORI / Luento, A-ryhmä
Objective
Students
- are familiar with the Diak way of thinking, such as a developing work attitude and the basics of professional critical reflection
- know how to steer their professional growth process towards a developing work attitude and professional critical reflection
- are familiar with Diak’s study principles and learning tools.
Content
- the Diak way of thinking, such as a developing work attitude and professional critical reflection
- Diak’s study policies as well as digital learning tools and environments
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty