Asiakaslähtöisyys kehittämisessä (5op)
Toteutuksen tunnus: C-02504-YZ00CL08-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 18.11.2024 - 09.02.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 12.03.2025 - 31.05.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Korkeakoulu
- Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Kaikki tapaamiset toteutuvat etätapaamisina Zoomissa. Ensimmäisessä ja viimeisessä tapaamisessa läsnäolovelvoite. 1. Opintojaksoinfo 2. Asiakaslähtöinen ajattelutapa palvelujen kehittämisessä 3. Asiakaslähtöisiä palvelujen kehittämisen menetelmiä ja viitekehyksiä 4. Asiakaslähtöisiä palvelujen kehittämisen menetelmiä ja viitekehyksiä 5. Asiakaskokemus ja sen johtaminen 6. Palvelujen asiakaslähtöisen kehittämisen hyödyt ja haasteet hyvinvointipalveluissa 7. Opintojakson päätös, reflektio
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 20
- Opintojakso
- C-02504-YZ00CL08
Toteutukselle Asiakaslähtöisyys kehittämisessä C-02504-YZ00CL08-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.