Customer orientation in development (5cr)
Code: C-02504-YZ00CL08-3002
General information
- Enrollment
- 18.11.2024 - 09.02.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 12.03.2025 - 31.05.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Institution
- Jamk University of Applied Sciences, Kaikki tapaamiset toteutuvat etätapaamisina Zoomissa. Ensimmäisessä ja viimeisessä tapaamisessa läsnäolovelvoite. 1. Opintojaksoinfo 2. Asiakaslähtöinen ajattelutapa palvelujen kehittämisessä 3. Asiakaslähtöisiä palvelujen kehittämisen menetelmiä ja viitekehyksiä 4. Asiakaslähtöisiä palvelujen kehittämisen menetelmiä ja viitekehyksiä 5. Asiakaskokemus ja sen johtaminen 6. Palvelujen asiakaslähtöisen kehittämisen hyödyt ja haasteet hyvinvointipalveluissa 7. Opintojakson päätös, reflektio
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 20
- Course
- C-02504-YZ00CL08
Unfortunately, no reservations were found for the realization Customer orientation in development C-02504-YZ00CL08-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.