Skip to main content

Customer orientation in development (5cr)

Code: C-02504-YZ00CL08-3002

General information


Enrollment
18.11.2024 - 09.02.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
12.03.2025 - 31.05.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Institution
Jamk University of Applied Sciences, Kaikki tapaamiset toteutuvat etätapaamisina Zoomissa. Ensimmäisessä ja viimeisessä tapaamisessa läsnäolovelvoite. 1. Opintojaksoinfo 2. Asiakaslähtöinen ajattelutapa palvelujen kehittämisessä 3. Asiakaslähtöisiä palvelujen kehittämisen menetelmiä ja viitekehyksiä 4. Asiakaslähtöisiä palvelujen kehittämisen menetelmiä ja viitekehyksiä 5. Asiakaskokemus ja sen johtaminen 6. Palvelujen asiakaslähtöisen kehittämisen hyödyt ja haasteet hyvinvointipalveluissa 7. Opintojakson päätös, reflektio
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 20

Unfortunately, no reservations were found for the realization Customer orientation in development C-02504-YZ00CL08-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Go back to top of page