Encounters and professional interaction (5cr)
Code: AUT0105A15S-3011
General information
- Enrollment
- 03.09.2018 - 21.09.2018
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 18.02.2019 - 12.04.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- EDUCATION
- Campus
- Pori
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- BA of Social Services
- Teachers
- Rauli Vuorela
- Anna Liisa Karjalainen
- Hannu Piiroinen
- Scheduling groups
- pienryhmä 1 (Size: 1 . Open UAS : 0.)
- pienryhmä 2 (Size: 1 . Open UAS : 0.)
- Small groups
- pienryhmä 1
- pienryhmä 2
- Course
- AUT0105A15S
Unfortunately, no reservations were found for the realization Encounters and professional interaction AUT0105A15S-3011. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Objective
Opiskelija
- osaa kehittää omia vuorovaikutustaitojaan eettisesti sensitiiviseen, ihmisoikeuksiin sitoutuvaan vuorovaikutustyöhön erilaisten ja erilaisissa elämäntilanteissa olevien ihmisten kanssa
- ymmärtää kohtaamisen ja toiminnan lähtökohtana asiakkaan moninaisuuden, monikulttuurisuuden sekä elämänkerran ja -kokemukset
- osaa ottaa huomioon turvallisuuteen liittyvät asiat haastavien asiakasryhmien kanssa
- osaa toimia ryhmässä ja tuntee ryhmädynamiikkaa
- osaa reflektoida omaa toimintaansa ja vuorovaikutustaitojaan
Content
- vuorovaikutustaidot ja alan ammattietiikka
- moninainen ja monikulttuurinen asiakkuus
- ryhmätoiminta
- työturvallisuuden perusteet
- ammatillinen reflektiotaito
Teaching methods
Opiskelija
- osaa kehittää omia vuorovaikutustaitojaan eettisesti sensitiiviseen, ihmisoikeuksiin sitoutuvaan vuorovaikutustyöhön erilaisten ja erilaisissa elämäntilanteissa olevien ihmisten kanssa
- ymmärtää kohtaamisen ja toiminnan lähtökohtana asiakkaan moninaisuuden, monikulttuurisuuden sekä elämänkerran ja -kokemukset
- osaa ottaa huomioon turvallisuuteen liittyvät asiat haastavien asiakasryhmien kanssa
- osaa toimia ryhmässä ja tuntee ryhmädynamiikkaa
- osaa reflektoida omaa toimintaansa ja vuorovaikutustaitojaan
Sisältö:
- vuorovaikutustaidot ja alan ammattietiikka
- moninainen ja monikulttuurinen asiakkuus
- ryhmätoiminta
- työturvallisuuden perusteet
- ammatillinen reflektiotaito