Skip to main content

PHO03VK22DIAK Action-based methods for working with children and young people (5cr)

Code: PHO0305A15S-3011

General information


Enrollment
13.09.2021 - 05.10.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
07.02.2022 - 18.03.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Terveys- ja kirkonala
Campus
Diak joint implementation
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 80
Teachers
Inga Klen
Pirkko Natri
Course
PHO0305A15S

Unfortunately, no reservations were found for the realization PHO03VK22DIAK Action-based methods for working with children and young people PHO0305A15S-3011. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

0-5

Objective

Opiskelija
• osaa perustaa toimintansa teoreettiseen ja tutkittuun tietoon
• osaa innovoida uudenlaisia terveyttä ja hyvinvointia edistäviä toiminnallisia menetelmiä perheen kanssa tehtävään työhön sekä kehittää vertaistoimintaa
• osaa käyttää osallistavia toiminnallisia menetelmiä yksilön, ryhmän tai yhteisön kanssa tehtävässä työssä
• osaa toimia hoitotyön asiantuntijana monialaisessa sekä -ammatillisessa yhteistyössä
• osaa määritellä yhteiskunnallisen vaikuttamisen toimintakäytäntöjä ja menetelmiä
• osaa arvioida erilaisten toimintakäytäntöjen ja menetelmien vaikutuksia ja vaikuttavuutta

Content

• perhehoitotyön teoria käytännön työssä
• yhteistyö- ja verkostotyöosaaminen
• perhedynamiikan tukeminen ja arvioiminen
• työmenetelmät yksilön, ryhmän ja yhteisön kanssa eri toimintaympäristöissä
• vaikuttavuus, hyvät käytännöt, näyttöön perustuvat perhekeskeisen työn toiminnalliset menetelmät ja niiden käyttäminen

Qualifications

Soveltuu sairaanhoitajille, terveydenhoitajille,kätilöille ja sosionomeille osaamisen syventämiseen ja päivittämiseen tai sote-alan amk-opiskelijalle, joka on suorittanut jo omassa tutkinnossan aiheeseen liittyvät ammatilliset perusopinnot.

Go back to top of page