Skip to main content

ORIMK24POR Orientation to higher education studies (2 cr)

Code: ORI0002A20S-3080

General information


Timing

08.01.2024 - 03.03.2024

Number of ECTS credits allocated

2 op

Virtual portion

1 op

Mode of delivery

50 % Contact teaching, 50 % Distance learning

Campus

Pori

Teaching languages

  • Finnish

Seats

0 - 333

Degree programmes

  • BA of Social Services
  • BA of Social Services, Diaconal Work

Teachers

  • Sari Jylli
  • Jaana Rintala

Scheduling groups

  • pienryhmä 1 (Size: 50. Open UAS: 0.)
  • pienryhmä 2 (Size: 50. Open UAS: 0.)

Groups

  • POR-K24sos
  • POR-K24sosd

Small groups

  • pienryhmä 1
  • pienryhmä 2
  • 08.01.2024 09:00 - 15:45, ORI / Tervetuloa Diakiin - orientaatiopäivä
  • 09.01.2024 08:30 - 11:00, ORI / Oppimisen välineet ja ohjelmat / Pienryhmä 2
  • 09.01.2024 08:30 - 10:00, ORI / Opiskelun käytännöt ja opiskelu Diakissa / Pienryhmä 1
  • 09.01.2024 10:15 - 11:45, ORI / Kirjaston verkkoaineistot, tietokannat, lainaaminen / Pienryhmä 1
  • 09.01.2024 11:00 - 11:45, ORI / Turvallisuuskävely / Pienryhmä 2
  • 09.01.2024 12:30 - 15:00, ORI / Oppimisen välineet ja ohjelmat / Pienryhmä 1
  • 09.01.2024 12:30 - 14:00, ORI / Kirjaston verkkoaineistot, tietokannat, lainaaminen / Pienryhmä 2
  • 09.01.2024 14:15 - 15:45, ORI / Opiskelun käytännöt ja opiskelu Diakissa / Pienryhmä 2
  • 09.01.2024 15:00 - 15:45, ORI / Turvallisuuskävely / Pienryhmä 1
  • 10.01.2024 10:15 - 11:45, ORI / Oppimisen välineet ja ohjelmat / Pienryhmä 2
  • 10.01.2024 12:30 - 14:00, ORI / Oppimisen välineet ja ohjelmat / Pienryhmä 1
  • 12.01.2024 12:30 - 14:00, ORI / Opiskelijahyvinvointi
  • 29.01.2024 12:30 - 14:00, ORI / Oppimisen välineet ja ohjelmat
  • 31.01.2024 08:30 - 10:00, ORI/Opinto-ohjaajan
  • 31.01.2024 10:15 - 11:45, Opiskelun käytännöt ja opiskelu Diakissa
  • 28.02.2024 14:15 - 15:45, ORI / Tutoreiden tapaaminen

Objective

Students
- are familiar with the Diak way of thinking, such as a developing work attitude and the basics of professional critical reflection
- know how to steer their professional growth process towards a developing work attitude and professional critical reflection
- are familiar with Diak’s study principles and learning tools.

Content

- the Diak way of thinking, such as a developing work attitude and professional critical reflection
- Diak’s study policies as well as digital learning tools and environments

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty