Skip to main content

AOS01VS24DIAK-TERMO Professional development and expertise, part I (2 cr)

Code: AOS0102Y21S-3008

General information


Enrollment

01.03.2024 - 18.03.2024

Timing

21.08.2024 - 31.05.2025

Number of ECTS credits allocated

2 op

Virtual portion

2 op

Mode of delivery

Distance learning

Unit

MasterSchool

Campus

Diak joint implementation

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Interdisciplinary and Collaborative Leadership

Teachers

  • Arja Koski
  • Eija Nieminen

Groups

  • Y-S24termo
  • 21.08.2024 15:00 - 18:00, AOS01 / YAMK-koulutusten käynnistyminen ja asiantuntijuuden kehittyminen
  • 02.09.2024 15:00 - 18:00, AOS01 / Opon ja ryhmävastaavan tunti
  • 09.09.2024 16:00 - 17:00, AOS01 / Opon ja ryhmävastaavan tunti
  • 17.09.2024 15:00 - 17:00, AOS01 / Opon ja ryhmävastaavan tunti
  • 26.09.2024 16:00 - 17:00, AOS01 / Ryhmävastaavan kyselytunti
  • 08.10.2024 15:00 - 17:00, AOS01 / Opon ja ryhmävastaavan tunti
  • 21.10.2024 16:00 - 17:00, AOS01 / Ryhmävastaavan kyselytunti
  • 12.11.2024 15:00 - 17:00, AOS01 / Opon ja ryhmävastaavan tunti
  • 25.11.2024 16:00 - 17:00, AOS01 / Opinto-ohjaajan kyselytunti, hops
  • 10.12.2024 15:00 - 17:00, AOS01 / Opon ja ryhmävastaavan tunti
  • 13.01.2025 15:00 - 16:00, AOS01 / Opon ja ryhmävastaavan tunti
  • 27.01.2025 15:00 - 16:00, AOS01 / Ryhmävastaavan kyselytunti
  • 04.02.2025 15:00 - 16:00, AOS01 / Opon ja ryhmävastaavan tunti
  • 17.02.2025 15:00 - 16:00, AOS01 / Ryhmävastaavan kyselytunti
  • 03.03.2025 16:00 - 17:00, AOS01 / Opon ja ryhmävastaavan tunti
  • 24.03.2025 15:00 - 16:00, AOS01 / Ryhmävastaavan kyselytunti
  • 07.04.2025 15:00 - 17:00, AOS01 / Alumnipaneeli
  • 07.04.2025 17:00 - 18:00, AOS01 / Opon ja ryhmävastaavan tunti
  • 28.04.2025 15:00 - 16:00, AOS01 / Ryhmävastaavan kyselytunti
  • 13.05.2025 15:00 - 16:00, AOS01 / Opon ja ryhmävastaavan tunti

Objective

The student
• is able to analyse national and international competence requirements in diverse, continuously changing interdisciplinary environments.
• is able to recognise professional development needs, strengths and priorities and create a personal development plan.
• is committed to life-long learning and continuous professional development.
• promotes the philosophical and ethical foundations of decision-making in interdisciplinary collaboration.
• develops self-management skills and acts actively as an expert at the regional, national and international level.

Evaluation scale

0-5