Skip to main content

Creativity as a professional approach (1cr)

Code: LUO0201A15S-3001

General information


Enrollment
04.09.2017 - 10.09.2017
Registration for the implementation has ended.
Timing
26.02.2018 - 18.05.2018
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Campus
Helsinki
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
BA of Social Services
Teachers
Eija Pehkonen
Pirjo Pouttu
Course
LUO0201A15S

Unfortunately, no reservations were found for the realization Creativity as a professional approach LUO0201A15S-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Objective

Opiskelija
- osaa hyödyntää luovuuttaan ja voimavarojaan asiakastyössä
- osaa tukea ihmisen sosiaalista toimijuutta

Content

- taidelähtöisten ja toiminnallisten menetelmien suunnittelu
- ohjauksen merkitys sosiaalisen toimijuuden tukena

Materials

Tentin oppimateriaali
Yksi seuraavista:
-Känkänen, P. (2013). Taidelähtöiset menetelmät lastensuojelussa: Kohti tilaa ja kokemuksia. Helsinki: Terveyden ja hyvinvoinnin laitos.
Saatavuus Diakin kirjastossa
Saatavuus verkkoaineistona
-Jansson, S., & Rantala, P. (2013). Taiteesta toiseen: Taidelähtöisten menetelmien vaikutuksia. Rovaniemi: Lapin yliopisto.
Saatavuus Diakin kirjastossa
Saatavuus verkkoaineistona
-Rusanen, S., Kuusela, M., Rantakorpi, K. & Torkki, K.(2014). Musta tuntuu punaiselta: Kuvataiteellinen toiminta varhaisiässä. Helsinki: Lasten keskus : Kirjapaja.
Saatavuus Diakin kirjastossa

Teaching methods

Tarkennettu tavoite- ja sisältökuvaus
Opiskelija saa valmiuksia suunnitella ja ohjata taidelähtöistä ja luovaa toimintaa asiakastyössä. Opiskelija ymmärtää ohjaustoiminnan eettiset lähtökohdat.
Oppimateriaali suoritetaan tenttinä. Ohjeet Moodlessa.

International connections

Ei tarvita aiemmin hankittua osaamista.

Completion alternatives

Essee, ohjeet Moodlessa

Further information

AHOT
Diakin ohjeistuksen mukaan

Go back to top of page