Skip to main content

Knowledge-based Management (5cr)

Code: C-02507-YTJ250002-3001

General information


Enrollment
01.12.2025 - 15.01.2026
Registration for the implementation has begun.
Timing
23.01.2026 - 13.03.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Institution
Satakunta University of Applied Sciences, SAMK kampus Pori
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 80

Unfortunately, no reservations were found for the realization Knowledge-based Management C-02507-YTJ250002-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

1-5

Objective

Opiskelija hyödyntää systemaattisesti kerättyä tietoa päätöksenteossa, prosessien kehittämisessä ja johtamisessa myös analyyttisesti ennakointiin ja tulevaisuuden strategiseen kehittämiseen. Hän osaa käyttää tiedolla johtamiseen, tuloksellisuuteen, vaikuttavuuteen ja laadunhallintaan liittyviä käsitteitä asiantuntevasti. Opiskelija toteuttaa toiminnan laadun, tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden arviointia.

Content

Tiedolla johtamisen keskeiset käsitteet ja mallit; palveluiden tuloksellisuus ja vaikuttavuus; tiedontuotanto ja analysointi; toiminnan, asiakas- ja työprosessien laadun kehittäminen ja johtaminen

Location and time

Teams seminaarit ja Moodle verkkototeutus 23.1. - 13.3. 2026 Teams etäseminaarien ajankohdat: 23.1.2026 9.00-12.00 13.2.2026 13.00-16.00 13.3.2026 9.00-12.00

Teaching methods

Opiskelija osaa hyödyntää systemaattisesti kerättyä tietoa päätöksenteossa, prosessien kehittämisessä ja johtamisessa myös analyyttisesti ennakointiin ja tulevaisuuden strategiseen kehittämiseen. Hän osaa käyttää tiedolla johtamiseen, tuloksellisuuteen, vaikuttavuuteen ja laadunhallintaan liittyviä käsitteitä asiantuntevasti. Opiskelija osaa toteuttaa toiminnan laadun, tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden arviointia Tiedolla johtamisen keskeiset käsitteet ja mallit; palveluiden tuloksellisuus ja vaikuttavuus; tiedontuotanto ja analysointi; toiminnan, asiakas- ja työprosessien laadun kehittäminen ja johtaminen.

Go back to top of page