Knowledge-based Management (5cr)
Code: C-02507-YTJ250002-3001
General information
- Enrollment
- 01.12.2025 - 15.01.2026
- Registration for the implementation has begun.
- Timing
- 23.01.2026 - 13.03.2026
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Institution
- Satakunta University of Applied Sciences, SAMK kampus Pori
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 80
- Course
- C-02507-YTJ250002
Unfortunately, no reservations were found for the realization Knowledge-based Management C-02507-YTJ250002-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
1-5
Objective
Opiskelija hyödyntää systemaattisesti kerättyä tietoa päätöksenteossa, prosessien kehittämisessä ja johtamisessa myös analyyttisesti ennakointiin ja tulevaisuuden strategiseen kehittämiseen. Hän osaa käyttää tiedolla johtamiseen, tuloksellisuuteen, vaikuttavuuteen ja laadunhallintaan liittyviä käsitteitä asiantuntevasti. Opiskelija toteuttaa toiminnan laadun, tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden arviointia.
Content
Tiedolla johtamisen keskeiset käsitteet ja mallit; palveluiden tuloksellisuus ja vaikuttavuus; tiedontuotanto ja analysointi; toiminnan, asiakas- ja työprosessien laadun kehittäminen ja johtaminen
Location and time
Teams seminaarit ja Moodle verkkototeutus 23.1. - 13.3. 2026 Teams etäseminaarien ajankohdat: 23.1.2026 9.00-12.00 13.2.2026 13.00-16.00 13.3.2026 9.00-12.00
Teaching methods
Opiskelija osaa hyödyntää systemaattisesti kerättyä tietoa päätöksenteossa, prosessien kehittämisessä ja johtamisessa myös analyyttisesti ennakointiin ja tulevaisuuden strategiseen kehittämiseen. Hän osaa käyttää tiedolla johtamiseen, tuloksellisuuteen, vaikuttavuuteen ja laadunhallintaan liittyviä käsitteitä asiantuntevasti. Opiskelija osaa toteuttaa toiminnan laadun, tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden arviointia Tiedolla johtamisen keskeiset käsitteet ja mallit; palveluiden tuloksellisuus ja vaikuttavuus; tiedontuotanto ja analysointi; toiminnan, asiakas- ja työprosessien laadun kehittäminen ja johtaminen.