Skip to main content

DIOVS21DIAK Diakin oppimisen välineet (1cr)

Code: DIO0001A18S-3009

General information


Enrollment
01.03.2021 - 17.03.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
11.08.2021 - 21.11.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Sosiaali- ja kirkonala
Campus
Diak joint implementation
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 41
Degree programmes
BA in Health Care
BA in Health Care, Diaconal Nursing
BA of Social Services
BA of Social Services, Diaconal Work
BA of Social Services, Christian Youth Work
BA of Social Services, Christian Early Childhood Education and Care
BA in Health Care, Public Health Care
BA in Humanities, Community Interpreting
BA in Humanities, Interpreting in Sign Language and Alternative and Augmentative Communication

Unfortunately, no reservations were found for the realization DIOVS21DIAK Diakin oppimisen välineet DIO0001A18S-3009. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Objective

Opiskelija
- tuntee Diakilaisen koulutusajattelun ja opiskelukäytännöt

Content

- Opiskelu Diakonia-ammattikorkeakoulussa
- Avoin amk Diakissa
- Opinnoissa tarvittavat oppimisen välineet ja opiskelutaidot
- Oppimistehtävät ja arviointi Diakissa
- Diakin pedagogiset periaatteet
- Opiskelu verkkoalustalla ja etäopetusohjelmassa
- Monimuoto-opiskelijan Netiketti

Location and time

Diakle ja Collaborate

Materials

Verkkoympäristössä on kaikki materiaali.

Teaching methods

Itsenäinen perehtyminen ja pienten oppimistehtävien tekeminen verkkoalustalla. Collaborate-tapaamisissa ohjelman harjoitettelu ja mahdollisuus myös saada tukea tehtäviin.

Assessment criteria, approved/failed

Opintorekisterimerkintä 1 op edellyttää jakson tehtävien tekemistä

Qualifications

Ei edellytä aikaisempaa osaamista tai aiempia amk-opintoja. Perustason IT-taidot ovat eduksi.

Go back to top of page