HAR11HS23DIAK-SOSKIR Working life period/ practical training in client work/ in project work (13cr)
Code: HAR1113A20S-3021
General information
- Enrollment
- 02.07.2023 - 31.07.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2023 - 31.12.2023
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 13 cr
- Local portion
- 13 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Diak joint implementation
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- BA of Social Services, Diaconal Work
- BA of Social Services, Christian Youth Work
- BA of Social Services, Christian Early Childhood Education and Care
- Course
- HAR1113A20S
Unfortunately, no reservations were found for the realization HAR11HS23DIAK-SOSKIR Working life period/ practical training in client work/ in project work HAR1113A20S-3021. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
0-5
Objective
Opiskelija
- osaa käyttää soveltaen keskeistä sosiaalilainsäädäntöä
- osaa käyttää tavoitteellista ja voimavaralähtöistä työorientaatiota asiakkaan kanssa työskennellessään
- osaa käyttää sosiaalialan ammatillisia menetelmiä asiakkaan tukemisessa
- osaa dokumentoida ammatillisesti ja ymmärtää sen merkityksen asiakastyössä
- tuntee tietoturvaan ja -suojaan sekä asiakasturvallisuuteen liittyvät käytännöt ja osaa toimia niiden mukaisesti
- osaa verkostoituvan ja moniammatillisen työskentelyn käytännössä, osaa toimia moniammatillisen tiimin jäsenenä
- osaa arvioida palveluja käyttäjän ja hänen palvelutarpeiden näkökulmasta ja esittää kehittämisehdotuksia
- osaa toimia eettisesti alan tyypillisissä tilanteissa
- osaa vahvistaa asiakkaan itsemääräämisoikeutta, yhdenvertaisuutta, osallisuutta ja integraatiota yhteiskunnassa ja kuvata alan vaikuttamisen mahdollisuuksia
- osaa tunnistaa arvoristiriitoja aiheuttavia tilanteita asiakastyössä
- osaa tunnistaa sosiaalialan toiminnan seurauksia ja vaikutuksia yhteiskunnallisen oikeudenmukaisuuden toteutumisen näkökulmasta