Skip to main content

Creativity as a professional approach (1cr)

Code: LUO0201A15S-3016

General information


Enrollment
01.03.2019 - 18.03.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
07.10.2019 - 08.11.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Campus
Helsinki
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 150
Degree programmes
BA of Social Services, Diaconal Work
BA of Social Services, Christian Youth Work
Teachers
Eija Pehkonen
Marianne Neuvonen
Course
LUO0201A15S

Unfortunately, no reservations were found for the realization Creativity as a professional approach LUO0201A15S-3016. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Objective

Opiskelija
- osaa hyödyntää luovuuttaan ja voimavarojaan asiakastyössä
- osaa tukea ihmisen sosiaalista toimijuutta

Content

- taidelähtöisten ja toiminnallisten menetelmien suunnittelu
- ohjauksen merkitys sosiaalisen toimijuuden tukena

Materials

Yksi seuraavista
*Luovan toiminnan työtavat : käsikirja sosiaali- ja terveysalalle. 2019 / Laura Huhtinen-Hilde?n; Susanna Iivanainen ; Anna Liisa Karjalainen ja Satu Öystilä, kirjoittajat: Kirsi Heimonen, toim Anna Liisa Karjalainen. PS-kustannus
•Känkänen, P. (2013). Taidelähtöiset menetelmät lastensuojelussa: Kohti tilaa ja kokemuksia. Helsinki: Terveyden ja hyvinvoinnin laitos.
Saatavuus Diakin kirjastossa
Saatavuus verkkoaineistona
•Jansson, S., & Rantala, P. (2013). Taiteesta toiseen: Taidelähtöisten menetelmien vaikutuksia. Rovaniemi: Lapin yliopisto.
Saatavuus Diakin kirjastossa
Saatavuus verkkoaineistona
•Rusanen, S., Kuusela, M., Rantakorpi, K. & Torkki, K.(2014). Musta tuntuu punaiselta: Kuvataiteellinen toiminta varhaisiässä. Helsinki: Lasten keskus : Kirjapaja.
Saatavuus Diakin kirjastossa

Teaching methods

Tarkennettu tavoite- ja sisältökuvaus
Opiskelija saa valmiuksia suunnitella ja ohjata joko yksin tai yhteistyössä muiden kanssa taidelähtöistä ja luovaa toimintaa asiakastyössä. Opiskelija ymmärtää ohjaustoiminnan eettiset lähtökohdat ja osaa reflektoida toimintaansa.
Opintosuorituksen kuvaus
Oppimistehtävä: Tarkemmat ohjeet Moodlessa.

International connections

Voi suorittaa kv opintoina.

Assessment criteria, approved/failed

hyväksytty/täydennettävä

Further information

Tarkennetut ohjeet Moodlessa.

Go back to top of page