Creativity as a professional approach (1cr)
Code: LUO0201A15S-3016
General information
- Enrollment
- 01.03.2019 - 18.03.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 07.10.2019 - 08.11.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Helsinki
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 150
- Degree programmes
- BA of Social Services, Diaconal Work
- BA of Social Services, Christian Youth Work
- Teachers
- Eija Pehkonen
- Marianne Neuvonen
- Course
- LUO0201A15S
Unfortunately, no reservations were found for the realization Creativity as a professional approach LUO0201A15S-3016. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Objective
Opiskelija
- osaa hyödyntää luovuuttaan ja voimavarojaan asiakastyössä
- osaa tukea ihmisen sosiaalista toimijuutta
Content
- taidelähtöisten ja toiminnallisten menetelmien suunnittelu
- ohjauksen merkitys sosiaalisen toimijuuden tukena
Materials
Yksi seuraavista
*Luovan toiminnan työtavat : käsikirja sosiaali- ja terveysalalle. 2019 / Laura Huhtinen-Hilde?n; Susanna Iivanainen ; Anna Liisa Karjalainen ja Satu Öystilä, kirjoittajat: Kirsi Heimonen, toim Anna Liisa Karjalainen. PS-kustannus
•Känkänen, P. (2013). Taidelähtöiset menetelmät lastensuojelussa: Kohti tilaa ja kokemuksia. Helsinki: Terveyden ja hyvinvoinnin laitos.
Saatavuus Diakin kirjastossa
Saatavuus verkkoaineistona
•Jansson, S., & Rantala, P. (2013). Taiteesta toiseen: Taidelähtöisten menetelmien vaikutuksia. Rovaniemi: Lapin yliopisto.
Saatavuus Diakin kirjastossa
Saatavuus verkkoaineistona
•Rusanen, S., Kuusela, M., Rantakorpi, K. & Torkki, K.(2014). Musta tuntuu punaiselta: Kuvataiteellinen toiminta varhaisiässä. Helsinki: Lasten keskus : Kirjapaja.
Saatavuus Diakin kirjastossa
Teaching methods
Tarkennettu tavoite- ja sisältökuvaus
Opiskelija saa valmiuksia suunnitella ja ohjata joko yksin tai yhteistyössä muiden kanssa taidelähtöistä ja luovaa toimintaa asiakastyössä. Opiskelija ymmärtää ohjaustoiminnan eettiset lähtökohdat ja osaa reflektoida toimintaansa.
Opintosuorituksen kuvaus
Oppimistehtävä: Tarkemmat ohjeet Moodlessa.
International connections
Voi suorittaa kv opintoina.
Assessment criteria, approved/failed
hyväksytty/täydennettävä
Further information
Tarkennetut ohjeet Moodlessa.