Skip to main content

AKEPS24HKI-SOS Encounters and professional interaction (5cr)

Code: AKE0105A20S-3039

General information


Enrollment
01.03.2024 - 18.03.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
23.09.2024 - 03.11.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Sosiaali- ja kirkonala
Campus
Helsinki
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 100
Degree programmes
BA of Social Services
Teachers
Sanna-Maija Kohonen
Päivi Pässilä
Mika Alavaikko
Course
AKE0105A20S

Realization has 15 reservations. Total duration of reservations is 54 h 0 min.

Time Topic Location
Mon 23.09.2024 time 08:30 - 11:30
(3 h 0 min)
AKE/ Aloitusinfo, luento ja ryhmäjako
HKI-222 luokka 222
Mon 23.09.2024 time 12:30 - 15:30
(3 h 0 min)
AKE/ Tiimityöskentely
HKI-222 luokka 222
Wed 25.09.2024 time 09:00 - 10:30
(1 h 30 min)
AKE/ Viestintä ja vuorovaikutus, A-ryhmä
HKI-400 4. krs kaarre
Thu 26.09.2024 time 09:00 - 11:15
(2 h 15 min)
AKE/ Ohjaus, A-ryhmä
Zoom
Thu 26.09.2024 time 09:00 - 11:15
(2 h 15 min)
AKE/ Ohjaus, B-ryhmä
Zoom
Thu 26.09.2024 time 14:15 - 15:45
(1 h 30 min)
AKE/ Viestintä ja vuorovaikutus, B-ryhmä
HKI-400 4. krs kaarre
Thu 03.10.2024 time 09:00 - 12:00
(3 h 0 min)
AKE/ Vuorovaikutus ryhmässä
HKI-327 Luokka 327
Mon 07.10.2024 time 10:15 - 11:45
(1 h 30 min)
AKE/ Luento
HKI-222 luokka 222
Tue 08.10.2024 time 08:30 - 14:00
(5 h 30 min)
AKE/ Haastavat vuorovaikutustilanteet
HKI-332a Iso luentosali 332a
Thu 10.10.2024 time 08:30 - 10:00
(1 h 30 min)
AKE/ Luento
HKI-222 luokka 222
Tue 15.10.2024 time 09:00 - 16:00
(7 h 0 min)
AKE/ Itsenäinen tiimityöskentely
Tue 15.10.2024 time 13:00 - 14:00
(1 h 0 min)
AKE / Ryhmätyön tukipaja (vapaaehtoinen)
Zoom
Thu 17.10.2024 time 09:00 - 16:00
(7 h 0 min)
AKE/ Itsenäinen tiimityöskentely
Thu 24.10.2024 time 09:00 - 16:00
(7 h 0 min)
AKE/ Seminaari A-ryhmä
HKI-331 Luokka 331
Fri 25.10.2024 time 08:30 - 15:30
(7 h 0 min)
AKE Seminaari B-ryhmä
HKI-331 Luokka 331
Changes to reservations may be possible.
Go back to top of page