Skip to main content

MOY1VS24DIAK Developing integrative support services for clients (5cr)

Code: MOY1005Y21S-3003

General information


Enrollment
22.08.2024 - 25.08.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
26.08.2024 - 29.10.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Diak Master School and continuous learning
Campus
Diak joint implementation
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 333
Degree programmes
Interdisciplinary and Collaborative Leadership
Teachers
Sakari Kainulainen
Anne Määttä
Reija Paananen
Arja Koski
Course
MOY1005Y21S

Realization has 2 reservations. Total duration of reservations is 6 h 0 min.

Time Topic Location
Mon 23.09.2024 time 15:00 - 18:00
(3 h 0 min)
MOY1 / Ohjaus
Zoom
Tue 29.10.2024 time 15:00 - 18:00
(3 h 0 min)
MOY1 / Työpaja
Zoom
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

26.8. Orientaatio ja työskentelyn aloitus sekä ohjaus opintojakson osioihin 1 ja 2.
23.9. luento, ohjauskeskustelu sekä orientaatio opintojakson osioihin 3 ja 4
29.10. Työpajatyöskentely

Online tilanteiden välissä opiskelijat työskentelevät itsenäisesti ja ryhmissä.

1.Opintojaksossa opiskellaan opintojakson keskeiset käsitteet sekä yksilöllisesti että opintopiirissä.
2. Yksilötyöskentelyssä opiskelijat tekevät Canva-työkalulla näkyväksi valitsemansa monialaista tukea tarvitsevan asiakkaan tilanteen ja hänen tarpeensa.
3. Yksilötyöskentelyssä opiskelijat rakentavat palvelukartan asiakkaan monitoimijaisesta palvelujärjestelmästä.
4.Yhteiskehittämisen pajassa luodaan työelämätoimijoiden kanssa tulevaisuuden palvelupolkuja ja mietitään haasteita asiakaslähtöisten palveluiden integraatio- ja muutosprosessien johtamiseen ja kehittämiseen.
5. Opiskelijat kirjoittavat artikkelin, joka rakentuu edellä mainittujen työvaiheiden tuotoksista sekä oman oppimisen arvioinnista ja reflektoinnista.

Objective

The student
• is able to analyse, assess and justify the service needs of various clients and client groups.
• is able to analyse information and data produced by indicators to identify service needs.
• is able to manage and develop client-centred case management and service integration.
• is able to manage and develop client-centred service integration and processes.

Location and time

Verkkototeutus, jossa on aikaan sidottua opetusta ja ohjausta seuraavasti:
26.8. klo 16.15-18.45 Johdantoluennot ja keskustelu sekä orientoituminen yksilötyöskentelyyn
23.9. klo 15.00-18.00 Inspiraatioluento ja ohjaus seuraavaan työskentelyvaiheeseen
29.10. klo 15.00 - 18.00 Yhteiskehittämisen paja

Materials

Kirjallisuus on luettavissa Diakle-oppimisalustalla

Teaching methods

Luento-opetus
Yksilötyöskentely
Ryhmätyöskentely
Opintopiiri
Työpaja

Employer connections

-Työelämäkumppanit osallistuvat työpajatyöskentelyyn
- Oppimistehtävien teemat nousevat työelämän tarpeista

Exam schedules

Opintojaksossa ei ole tenttejä

International connections

-

Completion alternatives

-

Student workload

Opintojakso on laajuudeltaan 5 op (= 134 tuntia).

Further information

Opintojakson osiot opiskellaan annetussa järjestyksessä, prosessinomaisesti koska ne linkittyvät myös kronologisesti toisiinsa (oppimistehtävät rakentuvat aina edellisen tehtävän pohjalta).

Go back to top of page