MOY1VS24DIAK Developing integrative support services for clients (5cr)
Code: MOY1005Y21S-3003
General information
- Enrollment
- 22.08.2024 - 25.08.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 26.08.2024 - 29.10.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Diak Master School and continuous learning
- Campus
- Diak joint implementation
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 333
- Degree programmes
- Interdisciplinary and Collaborative Leadership
- Teachers
- Sakari Kainulainen
- Anne Määttä
- Reija Paananen
- Arja Koski
- Course
- MOY1005Y21S
Realization has 2 reservations. Total duration of reservations is 6 h 0 min.
| Time | Topic | Location |
|---|---|---|
|
Mon 23.09.2024 time 15:00 - 18:00 (3 h 0 min) |
MOY1 / Ohjaus |
Zoom
|
|
Tue 29.10.2024 time 15:00 - 18:00 (3 h 0 min) |
MOY1 / Työpaja |
Zoom
|
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Content scheduling
26.8. Orientaatio ja työskentelyn aloitus sekä ohjaus opintojakson osioihin 1 ja 2.
23.9. luento, ohjauskeskustelu sekä orientaatio opintojakson osioihin 3 ja 4
29.10. Työpajatyöskentely
Online tilanteiden välissä opiskelijat työskentelevät itsenäisesti ja ryhmissä.
1.Opintojaksossa opiskellaan opintojakson keskeiset käsitteet sekä yksilöllisesti että opintopiirissä.
2. Yksilötyöskentelyssä opiskelijat tekevät Canva-työkalulla näkyväksi valitsemansa monialaista tukea tarvitsevan asiakkaan tilanteen ja hänen tarpeensa.
3. Yksilötyöskentelyssä opiskelijat rakentavat palvelukartan asiakkaan monitoimijaisesta palvelujärjestelmästä.
4.Yhteiskehittämisen pajassa luodaan työelämätoimijoiden kanssa tulevaisuuden palvelupolkuja ja mietitään haasteita asiakaslähtöisten palveluiden integraatio- ja muutosprosessien johtamiseen ja kehittämiseen.
5. Opiskelijat kirjoittavat artikkelin, joka rakentuu edellä mainittujen työvaiheiden tuotoksista sekä oman oppimisen arvioinnista ja reflektoinnista.
Objective
The student
• is able to analyse, assess and justify the service needs of various clients and client groups.
• is able to analyse information and data produced by indicators to identify service needs.
• is able to manage and develop client-centred case management and service integration.
• is able to manage and develop client-centred service integration and processes.
Location and time
Verkkototeutus, jossa on aikaan sidottua opetusta ja ohjausta seuraavasti:
26.8. klo 16.15-18.45 Johdantoluennot ja keskustelu sekä orientoituminen yksilötyöskentelyyn
23.9. klo 15.00-18.00 Inspiraatioluento ja ohjaus seuraavaan työskentelyvaiheeseen
29.10. klo 15.00 - 18.00 Yhteiskehittämisen paja
Materials
Kirjallisuus on luettavissa Diakle-oppimisalustalla
Teaching methods
Luento-opetus
Yksilötyöskentely
Ryhmätyöskentely
Opintopiiri
Työpaja
Employer connections
-Työelämäkumppanit osallistuvat työpajatyöskentelyyn
- Oppimistehtävien teemat nousevat työelämän tarpeista
Exam schedules
Opintojaksossa ei ole tenttejä
International connections
-
Completion alternatives
-
Student workload
Opintojakso on laajuudeltaan 5 op (= 134 tuntia).
Further information
Opintojakson osiot opiskellaan annetussa järjestyksessä, prosessinomaisesti koska ne linkittyvät myös kronologisesti toisiinsa (oppimistehtävät rakentuvat aina edellisen tehtävän pohjalta).